پورتال موسسه آموزش عالی آزاد فاخر

جمعه، 10 فروردین 1403 (Fri, 29 Mar 2024) | 19:02:24
اخبـــار مـوسـســـه
آغاز توزیع کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور
تاریخ انتشار: 1399/11/13 | تعداد بازدید: 508

تاریخ، نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ اعلام شد.



کارت‌ شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹‌ از روز سه‌ شنبه ۱۴ بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به شهر حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون فوق همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

 افرادی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان مربوط مورد تأیید قرار نگرفته است، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تأیید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری کند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس  باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کند در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات باوی رفتار خواهد شد.

نماینده  سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنجشنبه مورخ ۱۶ صبح از ساعت ۸:۳۰  تا ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

آزمون در روز جمعه ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود و  هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلف و تقلب محسوب می شود و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

متقاضیان در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۲۱ بهمن از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با سازمان سنجش آموزش کشور مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه ۱۵ بهمن  به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند . اطلاعات متقاضیان در این سامانه نزد وزارت بهداشت محفوظ است. 

متقاضیانی در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند باید با رعایت ضوابط بهداشتی در تاریخ ۱۶ بهمن با مراجعه به باجه رفع نقص  گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه  کند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها به عمل آید.

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به موسسه آموزش عالی آزاد فاخر در شیراز است