پورتال موسسه آموزش عالی آزاد فاخر

جمعه، 7 اردیبهشت 1403 (Fri, 26 Apr 2024) | 11:32:34
اخبـــار مـوسـســـه
اطلاعیه برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه99
تاریخ انتشار: 1399/03/27 | تعداد بازدید: 652

مرکز وکلای قوه قضاییه، تاریخ برگزاری آزمون مرکز وکلا ۹۹ را سوم مهرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و فرایند ثبت‌نام در آزمون اوایل مرداد می باشد.



رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاورین خانواده قوه قضاییه گفت: با توجه به اینکه مسئولان بهداشت و درمان کشور اعلام کرده‌اند احتمال شیوع کرونا و آنفلونزا در پاییز و زمستان امسال وجود دارد، جهت رفاه حال بیشتر داوطلبان و جلوگیری از اتلاف وقت و با توجه به اینکه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در دو مرحله تستی و شفاهی صورت می‌گیرد، تاریخ برگزاری آزمون مرکز وکلا ۹۹ در مرحله اول روز پنج‌شنبه ۳ مهر می‌باشد و این مرحله از آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹ به‌صورت همزمان در سراسر کشور توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌شود و فرایند ثبت‌نام در آزمون اوایل مرداد طی اطلاعیه‌ای به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

بهادری جهرمی ضمن اشاره به اینکه منابع و سرفصل‌های آزمون مرکز وکلا ۹۹ با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد به داوطلبان توصیه کرد به مطالعه مباحث پر کاربرد پرداخته و موارد اختلافی را مطالعه نکنند.

وی همچنین از مشمولان سهمیه ایثارگری خواست تا از همین امروز به نهادهای ذیربط مراجعه و کد مربوط به ایثارگری را دریافت کنند.

بهادری جهرمی اظهار داشت که آخرین مرحله برای اعلام کد ایثارگری و بهره‌مندی از سهمیه ایثارگران برای داوطلبان، زمان ثبت‌نام از سوی سازمان سنجش است و بعد از آن تاریخ به هیچ ‌وجه به کد ایثارگری ترتیب اثر داده نمی‌شود چون مراجعه بعد از ثبت‌نام و آزمون جهت اعمال سهمیه ایثارگری، مشکلاتی را برای ادامه روند به‌ وجود می‌آورد.

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به موسسه آموزش عالی آزاد فاخر در شیراز است